? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 25 Oktober 2010

Maya..

Ini adalah 1 realiti..

Dulu kene pakse Join FB..
Skarang patut berterima kasih kepada Ety dan Frah sebab dorang, aku join FB.

Dulu aku tak suke buka FB.
Skarang tak buka FB 1 hari rase macam x cukup syarat.

Dulu ingat FB hanye untuk suke-suke.
Sakarang baru tahu, yang dalam FB juga boleh berbalas pantun dan bermain teka teki.
*Terima kasih Dr Normaliza!

Dulu Tak penah terpikir untuk ade blog sendiri.
Skarang aku dah ade blog sendirilah.. yea.. yea..
*Terima kasih Dr Normaliza!

Dulu tak tau nak tulis ape dalam blog.
Skarang aku dah pandai meluahkan isi hati dalam blog aku. /lepas bace blog Dr/
*Terima kasih Dr Normaliza!

Dulu tak pernah pon tulis cerpen.
Skarang korang dah boleh bace cerpen kanak-kanak yang aku tulis atas arahan Dr.
*Terima kasih Dr Normaliza!

Dulu tak pandai pon buat pentun-pantun ni..
Skarang, janagn pandang aku sebelah mata ok.. ~sedikit riak~ hehehee..
*Terima Kasih Dr Normaliza!

Dulu aku takut nak pandang muke Dr.
Skarang, macam tak percaya yang aku sebenenarnye rindukan Dr..
*Ini bukan bodek yer*..

Dulu aku harap kelas Sastera Dalam Multimedia ni abis cepat.
Skarang memang dah abis.. *Tapi aku rase sedih*
~Kenapelah cepat sangat habisnyer yer?
Baru aku sedar, masih banyak yang perlu aku pelajari sebenarnye..


TERIMA KASIH DR NORMALIZA...!!!
KAMU ADALAH YANG TERBAIK BUAT KAMI..

0 ulasan: